Nu blev det tredje kampanjinlägget här på bloggen, så jag tänker att det får börja gå på rutin, jag verkar ju inte kunna slita mig från bläddrandet. Vad kan jag nu tänkas säga om den här Fendi-kampanjen från 2000? Då tänker jag utöver brist på frukost, lunch och middag för modellerna (eller en ser inte den manliga modellen ordentligt men jag gissar på att han inte heller käkat på ett tag). Någon som kan gissa? Kan det vara någonting med färgkombinationerna? Kan det vara någonting med skorna? Svar ja. Den här lilla modenörden är i extas just nu. Det här är nog lekplatsfärkombinationernas urmoder. Kampanjen får mig direkt att tänka på någon pinsamt god glass med bisarrt mycket färgämnen i, som en helt överförtjust äter lite för ofta på sommaren. Skorna är bara helt felfria. Den fantastiska människan som lyckas få tag på de där skorna och ger dem till mig får allt jag äger och har, det lovar jag, eller allt förutom de skor jag äger. Tack på förhand. *Väntar med spänning*