Kalles Kaviar gör solglasögon med Chimi

12:12 29 Mar 2021

Dessutom får kaviartuben nytt utseende.

Efter att Redgert comms Eldorado-kollektioner bevisade att influencers klär sig i precis vad som helst som kommer i en begränsad upplaga och skickas med bud vill alla livsmedelsaktörer göra kläder och accessoarer (eller som modetidningen Café kallade det nyss: "kapitalisera på sitt varumärke"). Seven Eleven-pyjamasen och Lidl-sneakern är två färska exempel. 

Näst på tur står Kalles Kaviar, som slagit sina påsar ihop med Chimi och Redgert comms och tagit fram ett par solglasögon. Från och med den 31 mars säljs de på Kalles och Chimis respektive hemsidor. Glasögonen kommer med en specialdesignad kaviarkniv och smörtax. Dessutom byter den klassiska Kaviartuben utseende. Under kampanjen, som pågår mellan den 29 mars och 20 juni, ska den ariska pojken på förpackningens framsida bära de nya Chimi-bågarna.

 

 

Stad: 
Kategori: 
0 Kommentera

Tidskriftspriset 2012

Nöjesguiden är Årets Tidskrift Digitala Medier 2012.

Läs mer

 

Nyhetsbrev

Vill du få Nöjesguidens nyhetsbrev och inbjudningar till våra fester? Anmäl dig här!