José González åker på turné
Idag blev det offentligt att José González ger sig ut på vägarna tillsammans med kammarorkestern The String Theory till vintern.
De spelade tillsammans redan 2011, men nu är det dags igen. Turnén kommer till tre städer: Malmö (15 januari), Stockholm (7 februari) och Linköping (8 februari).
Läs även: "Jag har blivit trygg i min tråkiga stil".