Publicerad

Imorgon öppnar Scandics nya flaggskepp Grand Central. Jag provsmakade menyn inför öppningen och gav givetvis min väl genomtänkta input. Bäst var kroppkakan och råbiffen, det sa jag till kocken som nickade och log. Sen visade det sig att det inte var kocken, då nickade jag och log. Så stod vi båda där ett tag, nickade och log. Sen gick vi åt varsitt håll.

Powered by Labrador CMS