Nu tar vi det här enligt traditionell konsumtionsdramaturgi hämtad från TV-Shop.
- 1. Frågeställning som etablerar problembild/får dig att för första gången reflektera över något som aldrig tidigare irriterat dig:
"Är du som crazy cat lady trött på att behöva lägga orimliga mängder tid på att skrolla igenom sajters utbud i jakt på kattrelaterade produkter?"
- Bildsatt med sepiatonad scen där nedslagen crazy cat lady slår sig för pannan och suckar pga outhärdligt, fruktlöst skrollande, gärna i brungrå PC. Kvinnan är omgiven av katter och rummet luktar säkert svagt av kiss. -
- 2. Plötsligt identifierar du dig inte bara som diskriminerad crazy cat lady utan behöver desperat en lösning. Tada - erbjudande om att slippa ditt nyfunna problem:
"Aldrig mer! Nu hittar du exakt vad du söker och i ett överflöd – på Crazy Cat Lady Shopping."
- "Bildsatt med ej längre sepiatonad kvinna som lyriskt öppnar nyanlända paket fulla av tröjor, halsband, väskor och sänglakan försedda med kattryck. Kvinnan är omgiven av katter och rummet luktar säkert svagt av kiss. -
Er räddning finns på riktigt och ni hittar den här.