Veckans låt - Teneriffa

Publicerad

I somras hörde jag för första gången den här låten. Det är några Malmöboys som under namnet Teneriffa gör gitarbaserade låtar med fantastiska melodier. Har ännu inte tröttnat på deras s/t som heter just Teneriffa.

För 8 dagar sedan släppte de en ny låt, nu på svenska med titeln hjärta brinn, vatten rinn. Älskar den.

Powered by Labrador CMS