Veckans låt - Teneriffa
I somras hörde jag för första gången den här låten. Det är några Malmöboys som under namnet Teneriffa gör gitarbaserade låtar med fantastiska melodier. Har ännu inte tröttnat på deras s/t som heter just Teneriffa.
För 8 dagar sedan släppte de en ny låt, nu på svenska med titeln hjärta brinn, vatten rinn. Älskar den.