Vi frågade Way Out West-besökarna vad som var bäst med Way Out West

Det här är vad de svarade.

Publicerad

Way Out West har vikt in hovarna för i år. På festivalens sista dag frågade vi besökarna vad som varit bäst med Way Out West.

Dennis Jörnmark Callstam

Såpbubblorna jag fick av Mastercard.

Amanda Mann

Saurabhs klubb.

Stina Vickhoff

Att inte hänga med massa människor. Jag har bara hängt med en person. Det har varit skönt.

Emilie Roslund

Vädret. Förutom idag.

Alva Frostander

Det bästa var Major Lazer pga moshpits och Oasen pga bara fantastiskt. Fylla inkluderad.

Läs även: "Vi frågade Way Out West-besökarna vad de skulle ta med sig till en öde ö"

Powered by Labrador CMS