Kyrkklockor i Stockholm ska spela Avicii

Fin hyllning till Avicii.

Publicerad

Efter Tim Berglings tragiska bortgång i fredags har han hyllats världen över. I lördags spelades till exempel Without You, Wake me up och Hey brother från domkyrkotornet i Utrecht. Nu ska Avicii hedras på samma sätt i sin hemstad Stockholm. Måndag till fredag klockan 12.00 den här veckan kommer man kunna höra Wake me up från Oscarskyrkan på Östermalm, rapporterar SVT.

Powered by Labrador CMS