Reklamare will be reklamare.
Det blir allt svårare att vara reklamare. Redan när Snoop Dogg gick med på att vara ansiktet utåt för Klarna kände man bara "GÄSP". Allt är redan gjort och alla har redan sett allt. För första gången i mänsklighetens historia krävs det lite kreativitet för att jobba med reklam. Det är dåliga nyheter för reklamare eftersom man blir reklamare i brist på sådan.
Men även en blind höna hittar ett korn ibland. I en ny kampanj, som verkar vara gjord inhouse, erbjuder Gröna Lund gratis inträde till alla med Carpe diem-tatuering (var det inte redan det? reds. anm) hela sommaren. Dessutom har 10 lyckliga personer med Carpe diem-tatuering chansen att vinna en Fånga dagen-dag, med fria åk, mat, dryck och vip-biljetter till Natasha Bedingfield.
Fri entré på Gröna Lund för alla med Carpe diem-tatuering
Stad:
Kategori: