Estrid stärker upp med fyra kvinnor inom brand

Redaktion 15:33 23 Sep 2020

Förra våren lanserades Estrid, Skandinaviens första rakhyvelmärke med fokus på kvinnokroppen och dess former. 

Sedan lanseringen har Estrid blivit en favorit på marknaden. Nu utökar dom sitt brand-team med ytterliga fyra personer, Angelica Barwich, Klara Lund, Maria Kowalska Elleberg och Linn Jansson.
– Vi befinner oss i en otroligt spännande fas där varumärkesarbetet kommer vara en  bidragande faktor till bolagets framgång. Rätt person på rätt plats vid rätt tillfälle är devisen vi arbetar efter. Vi siktar högt och jämför oss bara med de bästa, säger Amanda Westerbom, medgrundare  Estrid.

Estrid erbjuder, utöver arbetet att minska osynliggörandet av kvinnlig kroppsbehåring, en tjänst där kunden beställer nya rakblad hem i brevlådan varje, varannan eller var tredje månad. Estrid finns även till försäljning på H&M. Estrid startade våren 2019 av entreprenörerna Amanda Westerbom, Ben Eliass, Alan Aygun och Nadia Kandil. Estrid finns representerat på 11 marknader med tydliga expansionsplaner.

 

 
 
Stad: 
Kategori: 
0 Kommentera

Tidskriftspriset 2012

Nöjesguiden är Årets Tidskrift Digitala Medier 2012.

Läs mer

Nyhetsbrev

Vill du få Nöjesguidens nyhetsbrev och inbjudningar till våra fester? Anmäl dig här!