Daniel Adams-Ray och Miriam Bryant gör musik tillsammans

Artisterna slår sina påsar ihop.

Publicerad

På fredag släpper Daniel Adams-Ray och Miriam Bryant en singel tillsammans. Låten heter Avundsjuk på regnet och är duons första gemensamma projekt.

– Hur många kärlekslåtar centrerar faktiskt kring något så osmickrande som missunnsamhet? I Avundsjuk på regnet får småaktigheterna ta plats utan att luta sig mot den klassiska styrkan i hämnden. Jag hade nog inte vågat sjunga den utan Miriam, säger Daniel Adams-Ray i ett pressmeddelande.

Jadu Daniel Adams-Ray, avundsjuka är väl ungefär lika outforskat i musikens värld som året 1968 är i SVT-huset.

Powered by Labrador CMS