Idéerna som aldrig blev av

7:20 10 Maj 2015

Sköljmedel med doft av pad thai fick nej från varenda varumärke i branschen.

Mitt lagförslag ”Minimum Viable Explanation Act”, som skulle se till att folk som fortsätter att förklara när man redan har förstått kommer hamna i fängelse fick inget gehör.

Kampanjförslaget till Treo, att deras talesperson skulle brusa upp i alla tänkbara sammanhang, lämnade aldrig ritbordet.

Att UFF skulle börja sälja begagnade duschbrunnar under varumärket UFFBRUNN blev det inget med heller.

Det blev inget med min arbetsmarknadspolitiska reform – provuppsägningar. Att arbetsgivare måste kunna säga upp en anställd på prov för att känna efter om verksamheten fungerar sämre eller inte.

Och min prenumerationsidé för Grekiska kolgrillsbaren, ”Autogyro”, avfärdades omedelbart.

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Kommentarer på ng.se granskas i efterhand. Allt innehåll som vi bedömer som olagligt, liksom personliga påhopp, rasisiskt, sexistiskt eller på något sätt stötande kommer att raderas.

Vi polisanmäler alla kommentarer som bryter mot svensk lag. Detta för att värna om våra skribenter och läsare.

Skriv kommentar
Tillbaka upp

Mest läst på NG