Mikrobryggeri på söder får serveringstillstånd

Sthlm Brewing Co blir först i Sverige med att få servera öl direkt till kund inne i bryggeriet. Stockholm stad har överklagat domen från förvaltningsrätten, men om inget händer kommer serveringen på Södermannagatan att dra igång strax efter jul.

Powered by Labrador CMS