Martin Melin fick fel mat på McDonalds tre gånger på tre dagar

13:22 9 Jun 2017

Martin Melin is not lovin' it.

På torsdagen skickade Martin Melin en syrlig passning till den populära restaurangen McDonalds på Twitter. Han skickade en bild på sin mat och skrev "Tredje gången på raken nu. Ny företagspolicy?".



Vi på Nöjesguiden var osäkra på vad Martin Melin menade var fel. Vår bästa gissning var att han fått en liten pommes frites när han i själva verket beställt en stor. Vi bestämde oss för att ta kontakt med huvudpersonen själv för att få veta säkert.



McDonalds har bett Martin Melin höra av sig med sin mejladress. Om han har gjort det förtäljer inte historien.

Glöm inte att följa Nöjesguiden på Facebook.

Stad: 
Kategori: 

Håll er uppdaterade!

Gilla Nöjesguiden!

Vill du få veta precis allt som händer på nöjesguiden.se? Gilla oss på Facebook!

Gilla

Krogrecensioner

Krogrecension: Poppy

Öppningen är fortfarande så pass ny att inte ens serveringstillståndet är på plats i samband med att vi besöker krogen för första gången.

Krogrecension: Gurras

I samma ögonblick som vi stoppar in foten på Postgatan 16 möter huvudpersonen själv upp med ett fast handslag och ett smittande leende på läpparna.

Tidskriftspriset 2012

Nöjesguiden är Årets Tidskrift Digitala Medier 2012.

Läs mer

Senaste krogrecensionerna i Stockholm

Nöjesguidens nyhetsbrev


 

Missa inga nyheter! Missa inga fester!
Anmäl dig idag!